Alla inlägg under september 2009

Av Therese Sjöholm - 24 september 2009 21:22

Hej hej, iag har det varit en underbar dag. Jag började med att lämna mina hjärtan på skolan och dagis sedan for jag o Fredrik till alnö vc för att skriva in mig på MVC :-) , det gick kanon bra alla prover var bra, lite lågt blodtryck bara. När jag var klar så for jag ut till gulliga Madde som bjöd på kaffe och en massa "surr" så trevligt. Klockan tickade fort och vips så skulle jag hämta tjejerna. På kvällen var jag på Tupperware party o det var kul och träffa massa tjejer o fika. Kram kram

Av Therese Sjöholm - 6 september 2009 11:40

Hej, igår kom vi hem efter att ha varit i Bulgarien i en vecka. Vi for hela familjen och "farmor" o det har varit så underbart härligt. Vi har bara badat, solat och myst hela dagarna. Självklart så har vi shoppat en hel del oxå och varit på utflykter och sett lite grann. Det har varit mellan 30- 35 grader varmt hela veckan och sol lite molnigt en dag men då passade vi på att åka till aqua park. Vi var oxå iväg en sväng till Nessebar ock kollade in det stället. På kvällarna har vi varit in till Sunny Beach och ätit o strosat runt. Tjejerna har varit helt fantastiska trots att det har blivit sena kvällar runt 01.00 tiden, men vi har ju så klart sovit en stund på eftermiddagen.

Ovido - Quiz & Flashcards