Alla inlägg under januari 2010

Av Therese Sjöholm - 22 januari 2010 10:24

Hej, nu måste jag skärpa mig nu var det längesen jag skrev.

Här är allt bara bra, vi mår bra allihop. Lite som har hänt här: Jonna har börjat dansa och hon tycker det är jätte kul, Felicia rider på som vanligt och hon har blivit jätte duktig. Jag var till barnmorskan igår och allt är bara bra med bäbisen och magen, alla värden är kanon bra jag är nu i vecka 29 tiden går så fort. Jag har även fått havandeskapspenningen beviljad så jag jobbar sista dagen den 12 bfebruari och det känns faktiskt skönt. Det börjar faktiskt kännas nu när det är mycket spring på jobbet.

Vi (jag ocg Fredrik) har även tagit ett beslut som känns JÄTTE bra, vi hade tänkt att sälja huset och köpa ett nytt men vi beslutade oss för att söka bygglov och bygga ut vårat istället.

Kram Kram

Ovido - Quiz & Flashcards