Alla inlägg under maj 2010

Av Therese Sjöholm - 31 maj 2010 11:58

Igår var det morsdag och jag måste ha varit en jätte snäll mamma    för jag fick såå mycket fint. Av Felicia fick jag pärlplattor, halsband och en teckning som hon hade gjort och Jonna hade gjort en teckning det var så fint dom är så duktig mammas hjärtan, men jag fick oxå en jätte fin blomma, Leilas kokbok, brödfat, presentkort på Birsta city och ett hjärta tack så jätte mycket mina älsklingar   .

Vi firade med mamma och pappa som kom hit, vi åt tårta som jag bakat och sen kom även Emelie och Daniel så då grillade vi allihopa och bara myste på. På kvällen när barna hade lagt sig så blev det lite yatzy och kort spel det var jätte kul måste vi göra om så Fredrik får revange hihi. En kanondag helt enket är så glad tack så mycket.

Kram kram

Av Therese Sjöholm - 31 maj 2010 11:51

Norra Berget och Eurovision.....

I lördags så var vi på Norra berget med Felicias klass, det var så härligt vi grillade korv, fikade och lekte. Vi hade ju sån tur med vädret sol hela tiden det var underbart. Barna hittade en bäck med massa grodyngel som var jätte spännande där tillbringades mycket tid att fånga dom i en flaska, alla barn var med kul att se   . Sen spelades det lite fotboll oxå.

När det var slut så skjutsade vi Felicia till mormor, morfar för hon hade bestämt att hon ville sova där och mysa med dom. Vi övriga familjen for till bredsand för att äta och kolla på Eurovision, super trevligt var det. Jonna, Jocke och Ville var ute och studsade lite och det blev även en cykeltur.

Kram kram


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards