Alla inlägg under oktober 2009

Av Therese Sjöholm - 18 oktober 2009 19:58

Hej hej,

Då har jag jobbat hela helgen sedan i torsdags, men nu är jag ledig imorgon.

Fredrik och barna har varit ute och flängt o farit hela helgen. Igår var dom till farfar och hälsade på o åt mat och lekte i lekparken dom hade haft så mysigt. Sen när jag kom hem så hade vi lite myskväll med godis och körslaget, Felicia hejjade så klart på Amy Diamond.

Idag så var dom på norra berget och lekte, sen for dom hem o lagade jätte god mat till mig när jag slutade jag har sån tur :-) .  Nu ska jag natta mina go´tjejer.

Kram kram

Av Therese Sjöholm - 7 oktober 2009 18:27

Hej, idag fäljde jag med min syster till barnmorskan för hon skulle lyssna på hjärtljuden. När vi satt där o dom var klara så frågade jag om hon kunde lyssna på "min" bäbis hjärtljud oxå för dom har ju dragit ner på kontroller. Det gjorde hon o det är ju sååååå MYSIGT o fantastiskt att höra man blir så glad.

Förövrigt så har jag inte gjort så mycket idag har myst med Felicia hon har varit hemma idag för hon har öroninflammation :-( , gick hem från skolan igår.

Nä nu ska jag o tjejerna mysa o kolla på bollibompa Fredrik jobbar natt så det är bara vi 3 hemma.

Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards