Alla inlägg under januari 2011

Av Therese Sjöholm - 18 januari 2011 11:44

Nu var det längesen jag skrev men jag lovar att jag ska försöka bättra mig.


Ja, nu var det gjort i söndags passerade jag 30 strecket så nu är man väl gammal då   . Det var en jätte mysig dag trots att jag legat i magsjuka så nåt kalas blev det inte. Men jag blev riktigt uppvaktad av min älskade familj dan började med frukost på säng, sång och paket. Jag fick så fina presenter är såå nöjd tack så mycket ännu en gång   . Det var ett thomas sabo halsband med hjärt berlock, en tavla som det står världens bästa mamma på blomma som Jonna valt, ljusfat som felicia hade plockat ihop alldeles själv hos butik Annelie så klart   .  Sedan fortsatte vi dagen o bara yste med tacos och tårta o jag blev uppassad hela dagen lyxigt lyxigt.

Nån tillställning blev ju inte som det var planerat men den tar jag igen nu när vi är friska o krya.


Förövrigt så är allt bara bra med oss Felicia forsätter att rida och Jonna dansar för fullt och båda två sjunger i kör, o Tindra har börjat krypa och även resa sig på knä mot möbler så nu är det full fart och jaga här hemma    hon är så duktig lilltjejen våran. Hon även vinkar och klappar händerna. Bilder kommer

Kram kram  


Ovido - Quiz & Flashcards