Direktlänk till inlägg 10 september 2010

tiden går så fort

Av Therese Sjöholm - 10 september 2010 10:38

Idag är Tindra 5 månader oj vad tiden rusar iväg, alldeles för fort. Vi var på Bvc i onsdags där fick hon 2 sprutor en i varje ben   lill stackarn, vi tog även en längd o vikt 6410g & 62cm. Hon har börjat med gröt och det är mumsigt, hon är inte heller lika ledsen på kvällen längre så det är skönt, vi tror att hon hade lite kolik när hon var mindre men nu mår hon bara bra lill<3.


Stor <3arna mår oxå bara bra, Felicia har ju börjat 2:an och Jonna på 6års våra stortjejer    . Dom började på friidrott i söndags och det tyckte dom var jättekul, var så duktiga. Det är så kul att titta på, är så stolt.


Förövrigt så rullar allt på i vanlig ordning, lite planering av dopet och sen håller vi ju på att bygga ut huset som alltmer börjar ta form så spännande. Bilder kommer

Kram kram


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Sjöholm - 28 februari 2011 21:40

Idag när Fredrik slutat jobbet och stor tjejerna hade kommit hem från fritids så for vi på Ikea och shoppade lite hyllor och småsaker till tjejernas rum som vi har monterat ihop och satt upp nu ikväll det blev kanon bra o dom blev jätte nöjd. Ja det ...

Av Therese Sjöholm - 7 februari 2011 12:02

Igår packade vi in oss allihopa och skridskorna i bilen och for iväg till Madde och Danne i Ankarsvik det var så mysigt. Självklart så lockade den härliga solen, så det blev flera timmar på skridskoplan och även en paus med massa go`fika. Det blev äv...

Av Therese Sjöholm - 18 januari 2011 11:44

Nu var det längesen jag skrev men jag lovar att jag ska försöka bättra mig.   Ja, nu var det gjort i söndags passerade jag 30 strecket så nu är man väl gammal då   . Det var en jätte mysig dag trots att jag legat i magsjuka så nåt kalas blev det ...

Av Therese Sjöholm - 30 oktober 2010 22:01

I morse kom Madde och hämtade Felicia för hon och Oskar hade bjudit med henne på halloween fest i nordingrå. Dom kom redan vid 9 och hon kommer hem imorgon för hon får sova över hos Oskar inatt när dom kommer tillbaka till alnön. Gissa om det var en ...

Av Therese Sjöholm - 30 oktober 2010 21:45

 I torsdags så var jag, Elin och Jeanette ( elins syster) på Mode Kväll och krogshow med Shirley Clamp på birsta city. Det var så kul och det kändes faktiskt lite lyxigt med ett Vip pass runt halsen, och champagne som välkomstdrink, en goodibag från ...

Ovido - Quiz & Flashcards