Alla inlägg under december 2009

Av Therese Sjöholm - 11 december 2009 21:02

Idag skänker vi en extra tanke till våran älskade Tommy som skulle blivit 30år idag, vi saknar och älskar dig du fattas oss. Vi var upp på graven idag och tände ett ljus. Ett ljus är alltid tänt för dig.

Kram kram   

Av Therese Sjöholm - 11 december 2009 10:34

Igår morse for Jag och jonna till emma för att snacka lite skit o fika det är altid lika trevligt. Hon bjöd på lussebullar, risbräck och knäck och jag tror att Jonna satt i sig 6st rakt av hon älskade dom. Efter några timmar for vi hem för att hämta Felicia på skolan, o sen var det till att göra tjejerna snygga för det var lucia mys på dagis. Jonna var tomtetjej. På dagis bjöds det på lucia sång av alla duktiga barn man blir ju alldeles rörd, men det var även fika och pyssel såååå mysigt.

När vi kom hem så sa Jonna  snälla mamma kan inte du göra såna som jag åt hos Emma, så det var bara ställa sig vid spisen och koka knäck vem kan motstå när hjärtat tindrar med ögonen och ber så snällt. Det var första gången jag gjorde knäck men jag lyckades faktiskt :) .

Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards