Alla inlägg den 8 april 2009

Av Therese Sjöholm - 8 april 2009 09:47

Kopiera detta till din blogg, utmana 2 personer och berätta det för dom. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn. Alla svar måste vara riktiga, inte hitta på ord! Om personen som utmanade dig börjar på samma ord som ditt, får du inte ge samma svar som han / hon har gjort. Du får inte heller skriva samma svar 2 ggr eller skriva ditt eget namn som svar. Lycka till!!

1. Vad heter du? Svar:Therese


2. Ett ord på 4 bokstäver: Svar: tjej

3. Flicknamn: Svar: Tindra

4. Pojknamn: Svar: Ture

5. Yrke: Svar: truckförare

6. Färg: Svar: Turkos

7. Klädesplagg: topp

8. Mat: Svar: tacos

9. Sak i badrummet: Svar: tvål


10. Plats / stad: Svar: trosa

11. En orsak att vara sen: Svar:trafik

1 2. Något man skriker: Svar: tuusan

13. Film: Svar: titanic

14. Något man dricker: Svar:te

15. Band: Svar: takida


16. Djur: Svar:tiger

17. Gatunamn: Svar: tulegatan

18. Bil: Svar: toyota (så klart)

19: Sång: Svar: tingeling tingeling

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Svar: tennis


Jag utmanar Maria och syster yster

Av Therese Sjöholm - 8 april 2009 09:38

Hej, igår hade jag supertrevligt :-). Jag började med att jobba från 7 till 4, men med lunch och friskvård så tog jag och gick hem kl.14.00 eller jag gick inte hem, jag o Emma for ner på Helex och tränade i en timme. Efter det så bar det hem o hämta tjejerna på dagis o fritids och sen hoppade jag in i duschen för att sen åka till Emma. Jag, Emma och Siw skulle ha en riktig tjejkväll med mat, vin o massa skitsnack ;-). Vi hade supertrevligt, åt gott o 3 flaskor vin blev det så det vart ganska lugnt, men mycket tjejsnack. Sen kom min kära syster o hämtade mig, tack snälla syster för att du klev upp o hämtade mig. Tur man är ledig idag haha.

Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards