Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Therese Sjöholm - 14 februari 2009 21:40

Hej o glad alla hjärtans dag.

Idag har jag jobbat, känns lite tråkigt att vara inne o jobba när det är så fint väder ute, men Fredrik o tjejerna hade varit ute och åkt skridskor i solen.

När jag kom hem från jobbet så hade familjen tänt ljus och fixat massa mys, är så roligt att komma hem och mötas av det man blir så glad och avslappnad. Fick även massa fina presenter av Felicia fick jag o F ett hjärta som hon hade gjort, av Jonna fick vi ett kort som även hon hade gjort. Av familjen fick jag en jätte mysig filt jag hade önskat mig från Boom. Fredrik fick en Hugo Boss parfym av mig och tjejerna, Jonna fick en barbie docka och Felicia fick en Polly Pocket väska med docka i (fick inga kort på det för dom sprang iväg o lekte med det en stund)

Efter allt öppnande och lite lek så satt vi och bara myste till melodifestivalen och Felicia hejade så klart på Amy Diamond.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards