Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Therese Sjöholm - 17 februari 2009 21:21

Jaha då har man jobbat helgen så idag är jag ledig, så skönt :-). Jonna ville vara hemma med mig, men felicia gick på skolan. Så Jonna och jag var hemma och stökade på lite grann och myste. Men när felicia slutade i skolan så gick vi och hämtade henne för att fara ut till Ankarsvik till Madde och Oskar. Barna skulle åka lite skidor, och vi hade sån tur så när vi for så kommer solen fram, precis vad man behöver efter en helg inne på jobbet blev så glad. (bilder kommer) vi hade så mysigt barna lekte i snön och jag och Madde satt i snödrivan och solade lite. Sen gick vi in och fikade glass och kaffe. Jag och Madde tog oxå en rask promenad (så skönt), medans barna var inne och lekte. När klockan sen var 4 så for vi hem och mötte Fredrik för att fortsätta färden hem till svärmor som skulle bjuda på middag mums mums. Hon skulle även laga flisans täckbyxor som har spruckit i sömmen, tur man har henne för jag och symaskinen är inte direkt bästa kompisar ;-). Så vi åt och surra och tjejerna lekte skola och gympa, tur dom har fantasi. Men sen började klockan närma sig 20.00 och då var det sknda sig hem till soffan och bänka sig där för att spana på bygglovs Matte, ingen dålig syn.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards