Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Therese Sjöholm - 24 februari 2009 20:17

Idag har man jobbat igen, men det var en kort dag slutade 15.00 men tog en friskvårdstimme så jag gick hem 14.00 :-). Då for jag hem till älsklingen för att göra mig i ordning, så fort in i duschen och fixa till sig och under tiden gick fredrik och hämta Felicia på fritids. Han har natt vecka den här veckan så han är hemma på dagarna. Sen bar det i väg till dagis där det var Drop in fika, det är så mysigt dom fixar så mycket, och det är så underbar personal där bättre kan man inte få. När vi kom dit så kom det en glad Jonna som hade väntat på oss (det är endast sådana gånger hon har väntat på oss ,-) .) Vi fick göra våran egen semla av bullarna som barna hade bakat, sååå gott.

När vi kom hem blev det middag och sen var det bara för fredrik att åka till jobbet.Men jonna hade ringt till mormor, morfar och ville att dom skulle komma, för hon var jätte ledsen och längtade så mycket efter mormor. Mormors hjärta smälte såklart när hon grinade så dom kom och fikade. Och när dom kom så hade dom även med sig överraskningar åt tjejerna Felicia fick äntligen sin efterlängtade Mp3 spelare och gissa hur glad hon blev så sen visste vi vart vi hade henne resten av kvällen, Jonna fick polly pocket dockor som hon lekte så glatt med. Sen kom även syster yster och hennes familj så det blev fullt hus. Vi drack kaffe och surrade o jag beklagade mig lite att jag börjar 7 i morgon bitti ( ska vara ombytt då) och ska hinna  lämna båda tjejerna på varsit ställe för att sen hinna till skönsberg. Men då erbjöd min kära syster att barna kunde få sova hos dom och vara ledig imorgon, dom är oxå ledig i morgon. Visst är dom helt underbara? Så nu blev jag solokvist, det känns jätte tomt och konstigt, undra hur det går att sova inatt då tro. Det är så ovant att sova helt själv är väl typ 100 år sedan sist ;-) , det är ju alltid nån hemma. Nä nu ska jag kolla på Bygglovs Matte. Lite bilder från ikväll.

Kram kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards