Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Therese Sjöholm - 6 mars 2009 21:53

Idag har jag varit ledig efter 4 dagars jobb, och sen väntar helgen. Så vad gör man då ända dagen jag är ledig på hela veckan, jo jag har tvättat o tvättat, putsat fönster och bytt gardiner i köket och vardagsrummet. Men när det var klart tog jag och spela spel med Jonna och Felicia o bara myste. När Fredrik kom fick jag paket han hade varit på butik Annelie och köpt 2 st krukor o blommor, blev så glad och det blev så fint.

Vi hade oxå middagsgäster farmor, Martin och Emelie kom och åt tacos med oss det var så trevligt. Tack för sällskapet :-) . Till efterrätt åt vi glass och hallonpaj (som blev helt misslyckad i konsistensen, men den smakade som den skulle). Fredrik blev även klippt så nu är han fin igen, och Felicia fick en håruppsättning så det blev rena frisörstugan.

Ovido - Quiz & Flashcards