Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Therese Sjöholm - 21 mars 2009 19:36

Ledig helg det är så skönt, men med barn är det ändå tidiga mornar Jonnas simskola börjar 8.40 så det är bara att släpa sig upp vare sig man vill eller inte. Sen kom Felicia på att hon vill sova hos mormor o morfar i natt så hon ringde dit o fråga om det gick bra och självklart så blev det, hon blev så glad. Men dom fick även vara barnvakt åt Jonna i ca 2 timmar medans jag o Fredrik for iväg en sväng. Jag skulle nämligen kolla på tatueringar har varit så sugen länge, och tro det eller ej men jag gjorde en :-). Tack Jeanette och Salle som bokade tiden så jag kom iväg. ( Bild kommer men den är lite grumlig för jag har smörjt in den). Nä nu ska jag, Fredrik och Jonna kolla på Robinsson och äta lite godis o bara mysa. kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards