Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Therese Sjöholm - 12 mars 2009 21:20

I dag har jag varit ledig, så skönt. Så jag lämnade barna, gick hem o duschade sen åt jag frukost (brukar göra det när jag kommer hem det är skönt att sitta i lugn o ro :-).) och satt mig vid datorn och surfade runt lite grann o hade det lite tråkigt men då ringer Madde och frågar om vi ska luncha. Jippi det klart, så vi for iväg och det blev väl inte det nyttigaste, hamnade på max. När vi ätit klart for vi tillb irsta city, buketten hade ju lite utförsäljning så jag var ju tvungen att "fynda" lite. Vi avslutade på coop för att fylla på kylen.  Hem igen och drack lite kaffe. När madde for gick jag upp o hämtade Felicia, Jonna skulle följa med en kompis hem. Så jag och Felicia for till birsta city ( ja ni läste rätt, dit en gång till) hon skulle få köpa presenter till 2 kompisar som har kalas på lördag. Sen hem o laga middag för att sen skjutsa felicia på kören och hämta Jonna.

Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards